Masurile haotice ale administratiei PSD cu efecte dezastruoase asupra dezvoltarii sectorului 5

COMUNICAT DE PRESĂ: GRUPUL CONSILIERILOR LOCALI PNL SECTOR 5 TRAG UN SEMNAL DE ALARMĂ PRIVIND MĂSURILE HAOTICE ALE ADMINISTRATIEI PSD CU EFECTE DEZASTRUOASE ASUPRA DEZVOLTĂRII SECTORULUI

Consilierii locali liberali denunță problemele administrative grave ale Primăriei Sectorului 5, risipa banilor publici și haosul organizatoric. Într-o solicitare adresată Primarului Florea, reprezentanții PNL ridică din nou numeroase aspecte îngrijorătoare, ignorate sau chiar provocate de actualul edil. Astfel, în ședința Consiliului local de săptămâna viitoare, acesta are de răspuns mai multor întrebări, pe 4 domenii prioritare asumate în campania electorală din vara trecută

TEME ECONOMICE ȘI DE DEZVOLTARE

1. Care este stadiul execuției bugetare pe primul semestru al anului 2017? Dorim să știm care au fost prioritățile de dezvoltare ale Sectorului 5 pe primele 6 luni ale anului în curs, și mai ales ce cheltuieli s-au realizat pentru infrastructura atât de necesară?

2. Care este situația actuală a izolării termice a blocurilor:

a. câte blocuri sunt deja anvelopate?

b. câte au fost anvelopate în ultimele 12 luni?

c. câte sunt planificate a fi anvelopate până la finalul anului 2018?

3. Care este valoarea totală a fondurilor europene accesate de către Primăria Sectorului 5 de la preluarea mandatului de Primar și până în prezent?

TEME CULTURALE ȘI EDUCAȚIONALE

1. Care sunt sumele totale cheltuite, pe toate proiectele derulate de la înființare și până în prezent, de către Centrul Cultural și de Tineret ‘Ștefan Iordache’?

2. Care sunt sumele totale cheltuite de către Primăria Sectorului 5, pe toate proiectele derulate până în prezent, în scopuri educaționale, sportive și de dezvoltare personală dedicate elevilor Sectorului 5?

3. Când va fi implementat proiectul ‘Catalogul electronic’ la nivelul unităților de învățământ din Sectorul 5?

TEME DE MEDIU ȘI SALUBRITATE

1. În ce stadiu se află procedura contractării serviciilor de salubritate, la aproape un an și jumătate de la preluarea mandatului, atât pentru servicii de curățenie, cât și pentru deszăpezire?

2. Care este suprafața totală de teren nou plantată cu vegetație, arbori, spațiu verde în general, de la începutul mandatului și până astăzi?

TEME DE ORGANIZARE A PRIMĂRIEI SECTORULUI 5

1. Care considerați că a fost impactul asupra funcționării Aparatului de specialitate al Primarului, urmare a celor 4 modificări de organigramă realizate în ultimele 15 luni, și dacă avem motive de îngrijorare cu privire la volatilitatea resurselor umane angajate? Putem spera într-o coerență a actului administrativ în condițiile unor numeroase și substanțiale schimbări de structură și de personal?

2. Care este numărul total al funcțiilor de conducere ocupate în prezent comparativ cu același număr la preluarea de către Dumneavoastră a mandatului de Primar al Sectorului 5?

3. Care este numărul total de personal nou angajat (definitiv, prin concurs, detașare sau transfer) în cadrul Aparatului de specialitate al Primarului de la preluarea mandatului?

4. În fine, având în vedere mutarea în noul sediu, există premisele respectării promisiunii făcute consilierilor locali, de a avea spații dedicate desfășurării activității acestora?

Departamentul de Analiza Politică și Comunicare PNL

Citeşte mai multe despre:

Share on Facebook0Tweet about this on TwitterEmail this to someoneShare on Google+0Share on LinkedIn0