Rizea începe campania murdară

După ce Rizea a constatat că nu stă chiar pe roze și încet , încet încep să îi iasă ”scheleții din dulap”, s-a gândit că trebuie să treacă la atac, pentru a crea imaginea că toți politicienii care candidează în sectorul 5 sunt la fel.

Cum în mediul online, PSD nu poate plusa prea mult, din cauza faptului că nu poate face deloc priză cu electoratul, strategii de campanie a lui Rizea s-au gândit că dacă nu pot crește candidatul, atunci măcar pot face campanie negativa celorlalți contracandidați. Astfel, Rizea face turul publicațiilor online pentru a plăti o campanie murdară la adresa contracandidaților. Vizați sunt candidatul liberal, Ovidiu Raețchi, dar și contracandidatul popularilor.

Rizea pregătește un set de acuzații prin care încearcă să îl asocieze pe Raeţchi cu clanurile interlope pe care le folosea Vanghelie în trecut. Candidatul PSD vrea de asemenea să propage ideea că Raețchi este împins de către un grup de afaceriști în fruntea primărie sectorului 5.

Strategii PSD vor să creeze neîncrederea în Ovidiu Raețchi, mergând pe logica folosită și de Vanghelie în trecut: dacă electoratul de dreapta stă acasă, social democrații pot câștiga primăria de sector doar cu rețelele de partid pe care le au la dispoziție și pe care le au cultivat cu ajutorul stimulentelor financiare folosite în ziua votului.

Așadar, lupta politică trece în faza campaniei murdare, în care mesajele mincinoase vor fi propagate pe cât mai multe canale în speranța de a-și atinge ținta.

Citeşte mai multe despre:

Share on Facebook0Tweet about this on TwitterEmail this to someoneShare on Google+0Share on LinkedIn0